21. 08. 2008
Pokret za društveno odgovorno poslovanje u Srbiji: mediji & javni interes
Novinar ste ili aktivista organizacije civilnog sektora i čuli ste za koncept društveno odgovornog poslovanja, ali biste voleli da saznate nešto više o njemu? Ili ste pak rukovodilac medijske ili neke druge industrije i već primenjujete ovaj koncept u poslovanju svoje organizacije? Preuzmite publikaciju „Pokret društveno odgovorno poslovanje: Mediji & javni interes“, autora Snežane S. Green, i na jednom mestu saznajte važne informacije o konceptu društveno odgovornog poslovanja i poslednjim trendovima u sferi odgovornosti kompanija u oblasti promovisanja ljudskih prava. Društveno odgovorno ponašanje je globalni pokret, koji ima svoje primere i u Srbiji. Koncept je primenljiv na sve ne-državne aktere, a pre svega kompanije, bez obzira na veličinu i vrstu aktivnosti.
Publikacija posebno analizira osobenosti društveno odgovornog poslovanja elektronskih medija, koji imaju dvostruku odgovornost prema svojim zainteresovanim stranama, odgovornost kao emiter prema javnosti, i kao kompanija prema svojim zaposlenima i drugim zainteresovanim stranama. Dokument pruža informacije o najboljoj praksi u sferi medijskog DOP-a, koristeći primere kompanija MTV Networks Europe i RTV B92, članice i osnivača Asocijacije nezavisnih elektronskih medija (ANEMa).
Preuzmite publikaciju: Društveno odgovorno poslovanje u Srbiji
-
Nema komentara.