23. 09. 2008
Digitalizacija sektora radiodifuzije
Televiziji predstoji neizbežna i ozbiljna transformacija- potpuni prelazak na digitalno emitovanje. Tako će medij, koji je 50 godina bio neprikosnoven i po uticaju na javnost i po tržišnim uspesima, morati još jednom da dokaže svoju komunikativnu vrednost.
Nesumnjivo je da digitalno emitovanje donosi brojne prednosti- od većeg broja kanala, raznovrsnije ponude do boljih tehničkih kapaciteta- ali te prednosti moguće je iskoristiti samo uz dobro promišljenu, preciznu i sveobuhvatnu strategiju prelaska na novu tehnologiju emitovanja.
Rad autora Slobodana Kremenjaka i koautorke Jelene Surčulije sadrži preporuke i smernice za koncipiranje strateškog plana koji bi na adekvatan način odgovorio predstojećim izazovima i doprineo unapređenju kvaliteta medijskog prostora i raznovrsnosti programskih sadržaja.
Osim predloga da se formira savetodavno telo koje bi uključivalo sve zainteresovane učesnike (državne institucije, univerzitet, emitere, nezavisne produkcije…), autori daju i niz preporuka u vezi sa pripremom, monitoringom i primenom strategije digitalizacije.
Ostale preporuke i celokupan tekst preuzmite ovde
Digitalizacija sektora radiodifuzije- Preporuke za medijske politike
-
Nema komentara.