14. 10. 2010
Izveštaj sa okruglog stola ANEMa “Izrada medijske strategije – Kakva nam medijska strategija zapravo treba?”
![](/admin/image.jpg?imageId=207&thumb=1&lastModified=1308349729000)
Okrugli sto pod nazivom „Izrada medijske strategije - Kakva nam medijska strategija zapravo treba?" održan je 14. oktobra 2010. u beogradskom Medija centru, u organizaciji ANEMa. Cilj skupa je bio da se javnost i sve zainteresovane strane upoznaju sa zajedničkim stavovima i zaključcima medijskih i novinarskih udruženja, ANEMa, NUNSa, UNSa, NDNVa i Lokal presa, o osnovnim principima Medijske strategije i predlozima ovih udruženja za rešavanje najvažnijih medijskih pitanja koja treba da budu obuhvaćena Strategijom. Istovremeno, skup je bio i javni poziv svim učesnicima da daju mišljenje o stavovima i predlozima ovih udruženja, kao i da svojim sugestijama doprinesu što boljem definisanju ovog važnog strateškog dokumenta. Skupu je prisustovalo preko 60 učesnika, među njima brojni predstavnici nadležnih državnih organa: ministarstava (Ministarstvo kulture, Ministarstvo finansija, Ministarstvo za telekomunikacije i informaciono društvo, Ministarstvo pravde, Ministarstvo za ljudska i manjinska prava, Ministarstvo za državnu upravu i lokalnu samoupravu, Ministarstvo trgovine i usluga) i drugih državnih organa (Zavod za intelektualnu svojinu, Pokrajinski sekretarijat za informacije, Zaštitnik građana, Odbor za kulturu i informisanje Skupštine Srbije, Poverenik za informacije od javnog značaja); predstavnici regulatornih tela (RATEL, RRA), medijskih udruženja (ANEM, NUNS, UND, NDNV i Lokal pres), novinskih agencija (BETA, TANJUG, FONET), nevladinog sektora, akademske zajednice, međunarodnih organizacija i donatorske zajednice (IREX, Britanska ambasada, Norwegian People's Aid, Civil Rights Defenders, Delegacija Evropske unije u Srbiji, OEBS, Medienhilfe, UNICEF) i medija.
U prvom delu okruglog stola, predstavnici ANEMa, NUNSa, UNSa, NDNVa i Lokal presa, ukratko su predstavili svoje stavove i zaključke koje su iznosili na seriji tematskih okruglih stolova posvećenih izradi Nacrta medijske strategije, koji su održani tokom septembra 2010. u Beogradu, u organizaciji Ministarstva kulture i Misije OEBSa, uz podršku Britanske ambasade i Delegacije EU u Srbiji. Učesnici skupa su dobili kompletan tekst svih zajedničkih stavova i zaključaka ovih medijskih i novinarskih udruženja.
U drugom delu okruglog stola, vođena je konstruktivna diskusija, tokom koje su se mogli čuti različiti stavovi i korisni predlozi za formulisanje buduće Medijske strategije.
![](/img/commentW.gif)
-
Nema komentara.