21. 10. 2013
Kampanja za medijsku pismenost
U avgustu 2013. godine Medijska koalicija je pokrenula petnaestomesečni projekat pod nazivom „Kampanja za medijsku pismenost", čiji je cilj jačanje i podrška demokratizaciji srpskog društva kroz promociju medijske pismenosti i nezavisnog i odgovornog novinarstva. Projekat vodi Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS), a realizuje ga u partnerstvu sa ostalim udruženjima iz Medijske koalicije, uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj.
Ključne aktivnosti projekta su: istraživanje o medijskoj pismenosti, multimedijalna kampanja, otvaranje novog onlajn resurs centra, serija radionica za različite ciljne grupe - srednjoškolce, profesore i novinare, izrada Etičkog kodeksa onlajn novinarstva i dvanaest okruglih stolova.
Medijska koalicija je neformalno partnerstvo pet medijskih organizacija - Nezavisnog udruženja novinara Srbije (NUNS), Udruženja novinara Srbije (UNS), Nezavisnog društva novinara Vojvodine (NDNV), PU Asocijacije lokalnih nezavisnih medija „Lokal pres" i Asocijacije nezavisnih elektronskih medija (ANEM).
Povezane vesti:
-
Nema komentara.