10. 12. 2002
ISTRAŽIVANJE SLUŠANOSTI RADIO PROGRAMA NA TERITORIJI SRBIJE
- NOVEMBAR 2002. godine -Naručilac istraživanja: IREX
Realizacija: SMMRI (Strategic Marketing & media research institute)
NAJZNAČAJNIJI REZULTATI ISTRAŽIVANJA
Istraživanje, čiji su neki rezultati predstavljeni u ovom izveštaju, je sedmo istraživanje radijskog auditorijuma koje je naručio IREX, a realizovao Strategic Marketing /SMMRI/ (prvo je realizovano još u maju 1998. godine).
Cilj svih ovih istraživanja bio je da se izmeri auditorijum najznačajnijih radio stanica u zemlji, kao i da se dodje do najznačajnijih stavova vezanih za slušanost radio programa.
Svi predstavljeni podaci dobijeni su na osnovu Dnevnika koji je vodilo ukupno 5618 ispitanika sa teritorije Srbije bez Kosova (populacija od 10 do 70 godina).
Ispitanici su Dnevnik vodili ukupno 7 dana (od ponedeljka 4. Novembra, do nedelje 10. novembra 2002. godine). Evidencija o slušanosti vodjena je po 15-minutnim intervalima.
Pored Dnevnika slušanosti, ispitanici su odgovarali i na dodatni upitnik koje sadržao pitanja opšteg tipa vezana za slušanost radio programa.
POGLEDAJTE GRAFIČKI PRIKAZ REZULTATA ISTRAŽIVANJA (word 383KB)
-
Nema komentara.