01. 12. 2006
ISTRAŽIVANJE SLUŠANOSTI RADIO PROGRAMA U SRBIJI NOVEMBAR 2006.
- NOVEMBAR 2006. godine -
Naručilac: IREX
Realizacija: Strategic Marketing /SMMRI/
Uvodne napomene
Istraživanje slušanosti radio programa na teritoriji Srbije bez Kosova, obavljeno u periodu od 04.11.2006.- 10.11.2006. godine, čiji su najznačajniji rezultati predstavljeni u ovom izveštaju, jedanaesto je po redu istraživanje radijskog auditorijuma koje je naručio IREX, a realizovao Strategic Marketing (SMMRI).
Cilj svih ovih istraživanja bio je da se izmeri auditorijum najznačajnijih radio stanica u zemlji, zatim da se izmeri auditorijum radio stanica članica ANEM-a, kao i da se dođe do najznačajnijih stavova vezanih za slušanost radio programa uopšte.
Svi predstavljeni podaci dobijeni su na osnovu Dnevnika koji je vodilo ukupno 5877 ispitanika starih između 10 i 70 godina sa teritorije Srbije bez Kosova. Ispitanici su vodili dnevnik ukupno 7 dana. Evidencija o slušanosti radija vođena je po 15-minutnim intervalima. Pored Dnevnika slušanosti, ispitanici su odgovarali i na dodatni upitnik koji je sadržao pitanja opšteg tipa vezana za slušanost radio programa.
Korekcija uzorka (poststratifikacija) rađena je po polu, starosti, regiji, tipu naselja, školskoj spremi i po nacionalnoj pripadnosti u regijama sa mešovitim stanovništvom.
Najznačajniji rezultati istraživanja
Radio kao medij, bar 15 minuta tokom nedelju dana, pratilo je 93,11% ukupno posmatrane populacije od 10 do 70 godina. U 2005. taj procenat je iznosio 90,84%, a u 2004. - 93,95%.
Radio se slušao u proseku 182 minuta dnevno (u 2005. - 165 min, u 2004. - 182 min).
Preuzmite najznačajnije rezultate istraživanja:
-
Nema komentara.