Home  /  Medijska scena  /  U fokusu

01. 07. 2015

Mediji od 235 do sedam miliona evra

Beograd, 1.7.2015. (UNS) - Agencija za privatizaciju objavila je juče javne pozive za prodaju 46 državnih medija, te će zajedno sa Studijom B na prodaju ići ukupno 47 javnih glasila. Kada je reč o preostalih tridesetak medija, za koje nije objavljen javni poziv do danas, ili će akcije biti ponuđene zaposlenima ili će biti ugašeni ako nisu ni pokrenuli proces privatizacije ili imaju negativan kapital. Među onima koji će se naći na prodaji i za koje će rok biti da se privatizuju do 31. oktobra nalazi se i novinska agencija Tanjug, čija je početna cena skoro 761.000 evra.

Agencija za privatizaciju objavila je i javni poziv za prodaju „Dnevnik AD" Novi Sad, čije je početna cena za paket akcija 7,3 miliona evra, što je najveća vrednost od svih državnih medija u Srbiji.

Najmanju početnu cenu ima Javno preduzeće za informisanje Novi Kneževac koji košta svega 235 evra, a potom slede TV Petrovac na Mlavi po ceni od 1.707 evra, RTV Pruga iz Lajkovca od 1.860 evra, Radio Medveđa od 2.823 evra i Radio Valjevo od 3.373 evra.

Manje od 10.000 evra ko štaju i Radio Sečanj, TV Blace, Informativni centar Bački Petrovac, RTV Bačka Palanka, Radio Šid, Pres centar opštine Vladičin Han i RTV Brus.

Među skupljima su, posle Dnevnika i Tanjuga, RTV Šabac čija je vrednost procenjena na 600.000 evra, Studio B od više od 500.000, Gradski informativni centar Apolo iz Novog Sada od 175.000, dok su izme đu 50.000 i 100.000 RTV Kragujevac, RTV Pančevo, Radio Pirot, Niška televizija, RTV Inđija i Javno preduzeće za informisanje Novi Pazar.

Objavljeni su i javni pozivi za Radio Raška, Ivanjički radio, Reč radnika iz Aleksinca, Radio Požarevac, RTV Kruševac, JPI Šumadija iz Aranđelovca, Radio Subotica, Radio Požega, RTV Caribrod iz Dimitrovgrada, TV Požega, RTV Stara Pazova, TV Ljig, RTV Trstenik, Radio Bačka iz Bača i BC Info iz Bele Crkve.

Kasnije tokom dana, a tek danas u dnevnoj štampi, oglašena je i prodaja Pančevca, Nedeljnih novina iz Bačke Palanke, Reči naroda iz Požarevca, Glasa Podrinja iz Šapca, Radija Barajevo, IPC Kula, Našeg glasa iz Smedereva i TV Pirota.

Za medije za koje akcije budu ponuđene zaposlenima, a ovi to odbiju, važi pravilo da će u tom slučaju biti ugašeni. 

Kupac medija obavezuje se, prema zakonu, da će nastaviti da obavlja medijsku delatnost u periodu od najmanje pet godina, kao i da u istom periodu neće menjati uređivačku politiku.

  • Nema komentara.

Najnovije

Ostali članci
Pravni monitoring
Medijska pismenost
Korupcija u fokusu
izvestaj
Bolja Srbija
Lokalne samouprave
demolizam
ANEM kampanje

Anketa

Novi medijski zakoni

Koliko će novi medijski zakoni podstaći razvoj medijskog sektora?

Značajno

Donekle

Malo

Nimalo

Rezultati

Intranet login

Najnovije informacije o aktivnostima ANEMa

Prijavite se!

Unicef
Unicef
Bolja Srbija
Novinari

Rekonstrukcija i redizajn web sajta realizovani su zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) koji implementira IREX.
Sadržaj web sajta je isključiva odgovornost ANEMa i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.

 

Takovska 9/16, 11 000 Beograd; Tel/fax: 011/32 25 852, 011/ 30 38 383, 011/ 30 38 384; E-mail: anem@anem.org.rs