23. 06. 2009
ZA JAČANJE KORPORATIVNE ODGOVORNOSTI
Beograd, 23.06.2009. (Pregled) - Mediji pozitvno mogu da utiču na širenje svesti o jačanju korprativne odgovornostu u zemlji, ocenili su članovi Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija u razgovoru sa urednicima pisanih i elektronskih medija.
Oni su podsetili da je Globalni dogovor najmasovnije dobrovoljno udruženje kompanija u svetu, koje su se posvetile implemantaciji i promovisanju 10 univerzalnih principa društveno odgovornog poslovanja, a u Srbiji ih je više od 40 i zapošljavaju 45.000 ljudi. Globalni dogovor u Srbiji teži da okupi što veći broj članova, koji će zajedno sa sadašnjim, proširivati vidike na unaprerđenju korporativno odgovornog ponašanja, pa je rad organizovan u pet grupa: socijalne inkluzije osoba sa invaliditetom, borba protiv korupcije, bankarstvo i KDO u bankarstvu i finansijama, podrška izrade stategije DOP i životna sredina.
Predstvanik Erste banke, Andrea Brbaklić je navela da često nije problem samo obezbediti novac da bi se pokazalo društveno odgovorno ponašanje u svim segmentima života jednog društva, već je problem u želji da se na određen kvalitavno ljidski način priđe rešavanju određenih problema evidentnih u sopstvenom okruženju.
Predstvanik Eurobak EFG, Nataša Krstić je ukazala da se za sada aktivnosti Globalnog dogovora u Srbiji uglavnom svode na pružanje pomoći, ali da je dijapazon delovanja znatno širi. Ona je navela da su tu i značajne aktivnosti na unapređanju radne sredine zaposlenih, poštovanju prava zaposlenih ili podrška zaposlenim majkama i da se na popularizaciji i promociji takvih aktovnosti može dosta uraditi uz medijsku podršku, što su već potvrdile neke realizovane akcije.
-
Nema komentara.