Home  /  Medijska scena  /  Arhiva vesti do septembra 2011.

29. 07. 2009

U SRBIJI VESTI NEĆE NIKO NI DA GLEDA NI DA SLUŠA

Beograd, 29.07.2009. (Blic) - Slušaoci i gledaoci radijskih i televizijskih programa sve više prate zabavne programe, dok je drastičan pad interesovanja za vesti, rezultat je istraživanja “Stratedžik marketinga”.

Srđan Bogosavljević, direktor “Stratedžik marketinga”, rekao je juče da je sve veće interesovanje građana za muziku, a sve manje za vesti. Od 2004. godine beleži se konstantan pad dnevnog učešća u gledanosti lokalnih televizijskih stanica.

- Nismo se bavili uzrokom pada gledanosti lokalnih televizija, možda to nije ni moguće utvrditi. Nacionalne televizije pomoću piplmetara dnevno prate podatke i prilagođavaju programe ukusima publike, ali lokalne nisu u mogućnosti to da rade jer nemaju dovoljan broj gledalaca da bi koristili piplmetre - kazao je Bogosavljević.

Prema rečima Bogosavljevića, najlojalniji slušaoci radio-programe prate ujutru, ali televizija i u tom delu dana preuzima primat, dok je uveče neuporedivo veća gledanost televizije od slušanosti radija.

Na radiju se najviše traži muzika, vesti i sportski programi, dodao je on.

Za istraživanje o gledanosti lokalnih televizija dnevno je ispitivano oko 10.300 ljudi i rezultati su pokazali da u Srbiji dva do tri odsto stanovništva nema TV aparat.

Bogosavljević je naveo da više ljudi ima televizore nego struju, jer, kako je naveo, struju neka domaćinstva kradu.

Rezultati istraživanja pokazali su i da 63 odsto zaposlenih sluša radio na poslu, da je 11 odsto ispitanih radio slušalo preko interneta i da 73 odsto njih imaju radio u kolima.

Omiljene radio-stanice

- Radio S
- B92
- Radio Beograd 1
- Indeks
- Roudstar
- Fokus
- Radio Beograd 2
- Pink radio

Zamerke na radio

- loš prijem
- duge reklame
- izbor muzike
- nezanimljiv program

  • Nema komentara.

Najnovije

Ostali članci
Pravni monitoring
Medijska pismenost
Korupcija u fokusu
izvestaj
Bolja Srbija
Lokalne samouprave
demolizam
ANEM kampanje

Anketa

Novi medijski zakoni

Koliko će novi medijski zakoni podstaći razvoj medijskog sektora?

Značajno

Donekle

Malo

Nimalo

Rezultati

Intranet login

Najnovije informacije o aktivnostima ANEMa

Prijavite se!

Unicef
Unicef
Bolja Srbija
Novinari

Rekonstrukcija i redizajn web sajta realizovani su zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) koji implementira IREX.
Sadržaj web sajta je isključiva odgovornost ANEMa i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.

 

Takovska 9/16, 11 000 Beograd; Tel/fax: 011/32 25 852, 011/ 30 38 383, 011/ 30 38 384; E-mail: anem@anem.org.rs