01. 10. 2010
INTERNET JEDE TELEVIZIJE
Skup o ekonomskoj budućnosti medija održan u Rovinju
Rovinj, 01.10.2010. (Večernje Novosti) - Najmanje dve hiljade ljudi sa televizija i radija, iz novina, marketinških agencija, ali i kablovski operateri i muzički izdavači okupilo se proteklog vikneda u Rovinju na trećem Vikend medija festivalu. Stručnjaci iz zemalja regiona raspravljali su o 40 različitih tema, a najviše pažnje posvećeno je Internetu, skoroj digitalizaciji televizije i marketingu na javnim servisima.
Čelni ljudi komercijalnih televizija i javnih servisa, među kojima je bio i Aleksandar Tijanić, direktor Radio-televizije Srbije, ukrstili su stavove o tome treba li javnim servisima ukinuti marketing. Za to su se zalagali Johan Cil iz RTL i Dražen Mavrić iz Nove TV. Tijanić i direktor HRT Josip Popovac su se suprotstavili ovoj ideji, upitavši čelnike komercijalnih televizija kako mogu konkurisati javnim servisima u informativnom programu, i u isto vreme tražiti zabranu oglašavanja.
Jedna od zvezda festivala, Endrju Kin, poručio je da je Internet carstvo prosečnih i da ubija talenat. Bez autoriteta koji kontroliše informacije koje se na njemu plasiraju, odlično je oružje za ubistvo kulture. Kin smatra da sve ide na tržište, da se kvalitet izgubio.
Pola reklama
Oštra je bila rasprava između zaposlenih u medijima i zaduženih za odnose sa javnošću. Borislav Miljanović iz agencije "Meken Srbija" izneo je podatak istraživanja sprovedenog u Australiji koje je pokazalo da je čak 55 odsto medijskih sadržaja povezano sa pi-arom. Prema njegovim rečima, u Srbiji je u poslednjih deset godina to zanimanje traženije od novinara.
-
Nema komentara.