05. 11. 2010
PROGRAM PRILAGODITI SLUŠAOCIMA
Stručna pomoć lokalnim radio-stanicama
Bela Crkva, 05.11.2010. (Dnevnik) - Agencija „Star studio", pod pokroviteljstvom Pokrajinskog sekretarijata za informacije, pokrenula je projekat „Stalno usavršavanje - imperativ uspeha", koji ima za cilj da krene ka lokalnim radio-stanicama u Vojvodini sa zadatkom da novinarima, voditeljima i urednicima radio stanica, koje legalno emituju program u lokalnoj zoni pokrivanja, na zanimljiv i lako prihvatljiv način prenese znanja stečena dugogodišnjom praksom u elektronskim medijima, istraživačkim i naučnim radom na Univerzitetu u Novom Sadu i angažovanjem u brojnim domaćim i međunarodnim projektima.
Prvo predavanje održano je u Beloj Crkvi, a pozvani su bili novinari i urednici lokalnih radio stanica iz grada domaćina, Vršca, Alibunara, Plandišta, Kovina, Sečnja, Kovačice i Kovina. Odazvale su se kolege iz JIP "BC info" i Aurorarat RTV iz Bele Crkve i novinar i urednik Radio Sečnja. Predavanja su održali asistent na Odseku za medijske studije Folozofskog fakulteta U Novom Sadu za predmet radijsko novinarstvo i analiza medijskog diskursa dr Dejan Pralica, asistent na Odseku za menadžment u medijima Fakluteta tehničkih nauka u Novom Sadu dipl. inž. Iva Šiđanin i glavni i odgovorni urednik Radio Sajma Saša Lekić. Učesnici su imali priliku da se upoznaju sa značajem izrade precizne programske šeme i utvrđivanja programskog formata, a predoč ena im je i važnost uvođenja novih softverskih rešenja za poboljš anje i automatizaciju rada. Radio je najstariji eletronski medij i ako ne želi da izgubi trku sa televizijom, a naročito ne sa sve prisutnijim internetom, mora da emituje informativni program lokalnog karaktera i izbor muzike prilagodi određenoj grupi slušalaca.
U svom izlaganju Saša Lekić se posebno osvrnuo na najčešće greške koje čine lakalne radio-stanice, pre svega emitujući vesti koje nisu interesantne za lokalno stanovništvo. Slaba slušanost za rezultat ima gubitak interesovanja oglašivača i finansijsku nesigurnost. U drugom delu predavanja učenici su mogli da se upoznaju sa načinom pisanja medijkih projekata, da saznaju kako se definišu ciljevi i strategije, ciljne grupe i određuju projektni timovi.
-
Nema komentara.