Inicijativa Asocijacije medija „Učinimo svaki medij vidljivim“

Inicijativa Asocijacije medija, pod nazivom „Učinimo svaki medij vidljivim“,  ima cilj povećanje transparentnosti i dostupnosti svih medija, oglašivačima, konkursnim komisijama domaćim i međunarodnim donatorima.

Vesti
Podeli članak:
Asocijacija medija

Zbog nedostataka pouzdanih mehanizama za prikupljanje i verifikaciju podataka o medijskom tržištu i publici, samo 21 odsto medija učestvuje u zvaničnim istraživanjima Ipsosa, Gemiusa i Nielsena, dok ostali koriste nepouzdane podatke.

Asocijacija medija, uz podršku Ministarstva informisanja i telekomunikacija, razvila je platformu pravameramedija.rs, koja objedinjuje sve medije iz Registra medija (APR).

Pozivamo medije da se odazovu anketi tokom juna i jula, kako bismo kreirali jedinstvenu bazu podataka o gledanosti, slušanosti, tiražu i posetama portalima.

Ukoliko medij nije zvanično oditovan, potrebno je da dostavi podatke i objašnjenja o relevantnosti svojih informacija za oglašivače.

Paralelno se radi na ažuriranju studije „Prava mera medija“ iz 2017, koju vode stručnjaci s iskustvom u medijskom sektoru, a cilj je mapiranje evidencije i baze podataka o medijima u regionu i ostatku Evrope.

Bez jasne slike o publici, mediji ne mogu da budu prepoznatljivi ni za oglašivače, za javnost u celini.

Izvor: Asocijacija medija

Povezani članci