26. 02. 2013
Herald Tribjun menja ime
Njujork, 26.02.2013. (B92, Beta) - Njujork Tajms menja ime njegovog Internešnel Herald Tribjuna u "Internešnel Njujork Tajms", čime ukida globalni brend koji vuče tradiciju još od 1887.
List će pod novim imenom početi da izlazi tokom ove godine, saopštio je Njujork tajms, koji će o ovoj promeni objaviti više detalja narednih meseci, tokom tranzicionog perioda, prenela je agencija Blumberg na svom sajtu.
"Postoji značajan potencijal za rast pretplatnika Njujork Tajmsa van Sjedinjenih Država", izjavio je izvršni direktor Tajmsa Mark Tomson i dodao da je sada "pravi trenutak" za promenu imena IHT-a u Internešnel Njujork Tajms, kako bi se kreirao jedinstveni globalni medijski brend.
Dnevnik Njujork Tajms sada zarađuje više od svojih čitalaca nego od reklama, zahvaljujući pretplati na svoje internet-izdanje, koja sada ima više od 640.000 korisnika. Kao i Njujork Tajms i Herald Tribjun ima takozvani "pejvol" (paywall), koji znači da čitaoci moraju da plate, ako žele da pročitaju sve tekstove na internet-izdanju.
"Digitalna revolucija pretvorila je Njujork Tajms od velikih američkih novina u jedan od najpoznatijih svetskih informativnih glasila. Želimo da iskoristimo ovu priliku da privučemo međunarodnu publiku, digitalne pretplatnike i oglašivače", izjavio je direktor Njujork Tajmsa.
List koji je startovao kao evropsko izdanje Njujork Heralda preuzet je od Njujork Tajmsa 2003. godine. Brend "Internešsnel Herald Tribjun" bio je omiljen među Amerikancima koji su se zadesili na putu, kao i među strancima koji govore engleski, a naročito u Parizu gde je sedište lista.
U filmu Žana Lika Godara "Do poslednjeg daha", klasiku francuskog novog talasa, postoji scena sa devojkom koja na pariskoj ulici prodaje upravo Herald Tribjun. Od 80-tih godina prošlog veka IHT je svoje gotove strane, satelitskom vezom, slao u Hong Kong, gde je takođe štampan i tako postao prvi list koji je izlazio u istom trenutku na suprotnim stranama sveta.
-
Nema komentara.